Maşini murdare şi şoferi nesimţiţi. Clienţii, nemulţumiţi de serviciile companiilor de taxi din Capitală

Acum 6 ani, 6 luni - 12 Octombrie 2017, PUBLIKA
Maşini murdare şi şoferi nesimţiţi. Clienţii, nemulţumiţi de serviciile companiilor de taxi din Capitală
Maşini murdare, şoferi nesimţiţi şi care nu eliberează bonuri de casă.

De asta se plâng, de obicei, clienţii companiilor de taxi din Capitală. Agenția pentru Protecția Consumatorilor primeşte, lunar, zeci de astfel de sesizări.

"Printre cele mai numeroase sunt comportamentul neadecvat al şoferului, limbajul licenţios al acestuia sau suspiciunea de consum de produse neautorizate. Se constată lipsa taximetrului, sau nefuncţionarea acestuia precum şi nesigilarea", a declarat Nicolae Olăraşu, inspector principal, Agenţia Pentru Protecţia Consumatorilor.

Mai mult, numărul şoferilor de taxi care ajung la Dispensarul de Narcologie în stare de ebrietate sau sub influenţa drogurilor este din ce în ce mai mare.

"Patru, cinci şoferi pe lună avem de la firmele de taxi cu consum de droguri, în stare de ebrietate, aproximativ cam aceeaşi cifră. Noi determinăm în rândurile la toţi şoferii o creştere a consumului de droguri", a spus Gheorghe Roşior, şef Secţie testarea alcoolului.

Pasagerii spun de mai multe ori le-a atras atenţia comportamentul necorespunzător al şoferilor de taxi.

Oamenii sunt nemulţumiţi de modul în care aceştia aleg să preia comenzile:

"Întârzie chiar şi la Aeroport trebuie să te duci sau la gară, îşi bat joc şi în interior fumează. Inadecvaţi sunt, ori că fumează ceva, nu pot să vă spun, şi în al doilea rând e murdar în maşină".

"Au un comportament neadecvat, în maşină persistă miros neplăcut, administratorul liniilor de taxi nu verifică."

"Ei aproape toţi se comportă neadecvat şi nu înţeleg cauza".

Şoferii taximetrelor confirmă că printre colegii lor sunt unii care nu respectă legea:

"La noi în companie este un medic, ne monitorizează. Eu răspund doar pentru mine, dar cine ştie, fiecare are ciudăţeniile sale".

"Se întâlnesc persoane, care mă rog nu prea ştiu a discuta, poate nu au şapte ani de acasă sunt momente şi de astea că oamenii sunt toţi diferiţi".

Potrivit datelor Agenției pentru Protecția Consumatorilor, de la începutul anului au fost înregistrate peste 100 de plângeri pe companiile de taxi. Unele firme au primit amenzi, iar cea mai mare sancţiune s-a ridicat până la 18 mii de lei. De cealaltă parte, reprezentanţilor agenților economici spun că le este foarte greu să găsească şoferi competenţi şi responsabili.

Support Ukraine