Într-o apariție la TV8, Bejan a declarat că este convins că ancheta procurorilor va avea o finalitate pozitivă pentru el, dar nu a reușit să justifice motivul pentru care parcarea, care trebuia să faciliteze transportul internațional, rămâne goală.
Bejan a sugerat că inflația este unul dintre motivele pentru costurile ridicate ale drumului, afirmând că dacă acesta ar fi fost construit în 2021, ar fi costat cu 36% mai puțin. Drumul Leova-Bumbăta, evaluat la 3,5 milioane de euro pe kilometru, este cel mai scump drum construit vreodată în Republica Moldova, stârnind multiple critici și suspiciuni cu privire la utilizarea fondurilor publice.
„Parcarea pentru tiruri nu este utilizată deoarece drumul pe partea română nu este pregătit pentru aceste vehicule,” a explicat Bejan, dar liderul Partidului Schimbării, Ștefan Gligor, a acuzat anterior că „costurile au fost umflate artificial pentru a spăla bani”.
Ministrul Infrastructurii, Andrei Spînu, a reiterat că toate cheltuielile pentru acest proiect sunt publice, afirmând că documentele cu devizele de cheltuieli au fost făcute accesibile publicului. Totuși, neclaritățile persistă, iar ancheta privind acest proiect controversat continuă.
ştiri asemănătoare