Generația a doua a lui M5 este considerat etalonul și chintesența unui sportcar creat de divizia Motorsport GmbH. Tracțiune spate, diferențial blocabil, motor în șase cilindri aspirat natural și desigur cutia manuală, în combinație cu pedala de accelerație conectată prin cablu direct la clapetele de admisie individuale și direcția fermă, fac din M5 E34 un automobil pentru puriști.
Și în timp ce unii critică (,) costurile de import ale mașinii sau de vămuire (în cazul în care nu intră la categoria Retro), proprietarul își vede de treabă și bucură audiența cu ceva deosebit! Autorul pozelor, nu este și proprietarul mașinii, astfel că deocamdată nu avem prea multe detalii legate de acest M5, însă poate că e chiar mai frumos așa. Să îl lăsăm în intimitate, să se bucure de ea!
BMW M5 E34 a fost disponibil în două versiuni de motorizare și două tipuri de caroserie. Primile modele, începând cu ianuarie 1988 erau echipate cu motorul de 3.6 litri și 315 cai putere, iar ulterior, în 1992 inginerii bavarezi au ajuns la 340 de cai putere și un volum de 3.8 litri.
Majoritatea mașinilor se prezintă în caroseria de tip sedan, însă a existat și o serie limitată, M5 Touring. De menționat că bancheta spate a lui M5 găzduia doar două persoane, separate frumos.
BMW M5 (E34S; E34/5S) construit între anii 1992 – 1995:
ştiri asemănătoare