Ambele automobile au arătat tot ce pot în cadrul a trei teste.
Prima competiţie a fost organizată pe o distanţă de 402 metri pe pista unui aerodrom, în care regulile au fost simple: cine primul trece linia de sosire acela este câştigător. Sprintul a fost repetat încă o dată, din motiv că s-a schimbat regimul de funcţionare al tracţiunii lui M5 în unul integral, anterior fiind unul 4WD Sport care transferă mai mult cuplu pe puntea din spate.
Ulterior a urmat testul frânelor de la o viteză de 112 km/h. Dintre cele două automobile doar cel bavarez era echipat cu mecanisme de frânare carbono-ceramice.
Într-un final cele două automobile şi-au demonstrat performanţele la testul acceleraţiei de la o viteză de 80 de km/h.
Amintim că noul BMW M5 este echipat cu un motor V8 TwinPower Turbo de 4.4 litri, care produce 600 de CP şi 750 Nm de cuplu. Cu ajutorul unui sistem de tracţiune integrală, acceleraţia 0-100 de km/h o face în 3.4 secunde, iar viteza maximă poate ajunge la 305 km/h.
De cealaltă parte, Mercedes-AMG E 63 S este dotat cu un V8 bi-turbo de 4.0 litri volum care produce 612 CP şi 850 Nm! Sistemul de tracţiune integrală 4MATIC+, cu regim care poate transfera tot cuplul doar pe puntea din spate, face 0-100 de km/h în 3.4 secunde şi poate atinge o viteză maximă de 300 de km/h.