Renault publică primele imagini și informații cu Megane facelift! Acum modelul francez e disponibil și în varianta PHEV

Acum 4 ani, 9 luni - 4 Februarie 2020, autoexpert
Renault publică primele imagini și informații cu Megane facelift! Acum modelul francez e disponibil și în varianta PHEV
Renault face publice primile informații și imagini cu noul Megane facelift.

Modelul îndrăgit de șoferii din Republica Moldova, primește mai multe îmbunătățiri de ordin tehnic și câteva modificări estetice minore.

Pentru început, menționăm că francezii au regândit bara frontală și au introdus chiar în varianta de bază faruri LED Pure Vision! La fel, a fost redesenată semnătura luminoasă a stopurilor, care devine una dinamică. Noul Megan facelift va putea fi comandat în trei culori noi de caroserie: Solar Copper, Baltic Grey și Highland Grey.

La capitolul interior, modelul francez se laudă cu un panou digital de bord cu diagonala de 10.2 inch disponibil în variant de top, sau unul de 7 inch disponibil pe alte versiuni ale modelului. Sistemul multimedia Renault Easy Link devine compatibil cu Android Auto și Apple CarPlay și vine în versiuni cu ecran de 7 inch, 7 inch cu navigație inclusă și 9.3 inch cu navigație inclusă, ultimul fiind amplasat în poziție verticală. Panoul care gestionează sistemul de climatizare primește un aspect mai modern, iar tapițeria a fost îmbunătățită.

Însă noutățile mari sunt de ordin tehnic. Astfel, Megane facelift va putea fi achiziționat împreună cu motorul pe benzină de 1.3 litri volum disponibil în versiuni de 115 CP, 140 CP și 160 CP, dar și cu o unitate de 1.0 litri volum care oferă 100 CP.

Versiunile de 100 CP și 115 CP pot fi cuplate doar cu o cutie de viteze manuală cu 6 trepte, în timp ce varianta de 140 CP poate fi achiziționată cu transmisie manuală sau cutie automată EDC cu șapte rapoarte. În schimb, varianta de top de 160 CP este oferită doar cu cutie automată EDC. La fel, Renault promite că până la sfârșitul acestui an, va introduce și un motor de un litru și 120 CP cu cutie manuală.

Gama motoarelor diesel este compusă din propulsorul celebru Blue dCi de 1.5 litri volum, disponibil în versiuni de 95 CP cu cutie manuală și 115 CP cu cutie automată.

Totuși, marea noutate în materie de motorizări este noua versiune plug-in hybrid botezată E-Tech Plug-in, care preia sistemul de propulsie alcătuit dintr-cu motor pe benzină de 1.6 litri volum și două motoare electrice.

Renault nu oferă detalii concrete despre cele două motoare electrice, însă insistă că sistemul plug-in hybrid generează în total 160 de cai putere. Megane E-Tech Plug-in este echipat cu o baterie de 9.8 kWh care promite o autonomie electrică de 50 de kilometri în regim mixt, sau 65 de kilometri în regim urban, conform ciclului WLTP.

Din păcate, constructorul nu menționează și viteza de încărcare a bateriei. Pentru început, versiunea PHEV va fi oferită doar pe versiunea break a lui Megane facelift, în timp ce pentru hatchback, aceasta va fi disponibilă mai târziu, pe parcursul anului 2020.

Gama de sisteme de asistență la fel a fost actualizată. A fost introdus sistemul Highway & Traffic Jam Companion, care combină sistemele Adaptive Speed Control și Lane Centering Assistance, care poate fi activat la viteze de până la 160 km/h. Lista sistemelor de asistență este completată de Active Emergency Braking System, Blind Spot Warning, Lane Departure Warning și Lane Guard System.

Linia de echipare GT-Line este înlocuită acum cu linia de echipare RS-Line, în timp ce versiunea sportivă Megane RS va fi disponibilă doar în versiunea cu motor turbo de 1.8 litri volum și 300 CP și 420 Nm în versiunea cu cutie automată și de 400 NM în varianta cu cutie manuală.

Support Ukraine