Se pare că proprietarul, un ucrainean, a auzit despre calitatea drumurilor noastre şi a hotărât să nu rişte să vină cu o altă maşină.
Maşina de teren a fost văzută parcată pe strada Mihai Eminescu şi imediat a ieşit în evidenţă datorită dimensiunilor sale impunătoare, având o înălţime de două ori mai mare decât un Logan de exemplu. Chiar dacă nu era spălată, acest lucru nu i-a afectat deloc caracterul brutal.
Amintim că la baza unui Mercedes-Benz G 500 4×4² stă modelul obişnuit G 500 şi respectiv sub capotă se află un propulsor V8 biturbo care produce 422 de CP şi 610 Nm. Acceleraţia 0-100 de km/h o face în 7.4 secunde, iar viteza maximă este limitată la 210 km/h.
Modelul Brabus primeşte pe lângă o serie de elemente exterioare suplimentare din fibră de carbon (capota, bosajele, spoilerul, etc), corpuri de iluminat, praguri retractabile inclusiv printr-o telecomandă de la distanţă, un eşapament nou gălăgios şi un interior cu o nouă tapiţerie, încă un surplus de putere sub capotă. Acelaşi V8 este forţat să producă 500 de CP şi 710 Nm. Timpul de acceleraţie până la o viteză de 100 de km/h a scăzut astfel până la 6.9 secunde, în timp ce viteza maximă a rămas aceeaşi.
Printre altele, ecartamentul lui G 500 4×4² este mai mare cu 200 de mm decât la modelul original, în transmisie se folosesc trei diferenţiale care se pot bloca în proporţie de 100%, iar garda la sol măsoară 450 milimetri!
Producţia lui G 500 4×4² a fost limitată şi s-a încheiat în 2017. Exemplare modificate de atelierul german sunt şi mai puţine. Actualmente pe site-ul oficial Brabus se poate găsi o singură maşină de acest gen, cu parcurs de 3.500 de km, care costă 259.900 de euro!