Tot procesul are loc în curtea blocului şi în acest sens a fost amenajat un terminal de încărcare improvizat.
Automobilul este parcat în preajma unui stâlp, iar de acesta din urmă, la o înălţime nu prea mare, a fost prinsă o cutie de metal cu lacăt pentru închidere, în care se află o priză. În aceasta este inclusă cablul original de reîncărcare ce vine împreună cu maşina, iar celălalt capăt în portul corespunzător din Outlander.
Sursa de curent vine cel mai probabil din domiciliul proprietarului, asta pentru că un cablu urcă pe stâlp, fiind scos pe fereastra casei. Astfel, o tensiune de minim 220 de volţi este asigurată.
Modelul în cauză Mitsubishi Outlander PHEV este versiunea cu propulsie plug-in hybrid a celei de-a treia generații a SUV-ului compact japonez şi a fost prezentat în toamna anului 2012 la Salonul Auto de la Paris. Începând cu 2013 a devenit primul SUV 4×4 cu o astfel de tehnologie neconvențională care putea fi cumpărat în Europa.
Outlander PHEV constă dintr-un sistem hibrid complex, care combină un motor pe benzină, de 121 CP, și două motoare electrice, fiecare având 82 CP. Puterea totală a sistemului se ridică la 203 CP şi 332 Nm.
Dat fiind că mașina are o masă foarte mare, de circa 1,9 tone la gol, este chiar de apreciat că autonomia teoretică în regim strict electric se cifrează la un maximum de 52 km. Un aspect de apreciat al acestei baterii ține de timpul de încărcare relativ scăzut: circa 5 ore de la o sursă de 230V casnică (de 10 A).
ştiri asemănătoare