Noua generație Logan este probabil cea mai importantă premieră auto a anului 2020 și respectiv mi-am dorit mult să o testez cât mai repede. Însă a durat un pic până acest lucru a fost posibil, dar în schimb avem o versiune interesantă la test și anume varianta Eco-G 100, cu alte cuvinte cea care are pe lângă sistemul de alimentare pe benzină și unul pe gaz GPL.
Prin urmare m-am străduit să vă povestesc despre specificul acestei versiuni, cât consumă pe benzină și pe gaz, ce autonomie vă poate oferi și multe multe altele. Am ales și trei lucruri care mi-au plăcut, dar și trei lucruri care mi s-au părut nu prea bune la Logan.
Mai pe scurt, sper să vă placă testul, iar în cazul în care nu sunteți încă abonat la canalul nostru puteţi să o faceți apăsând pe acest link. Vizionare plăcută!
Începem galeria de poze cu locația în care am decis să filmăm noul Logan! Țipova este mereu un loc bun de a privi de sus la Nistru, iar în perioada lunii aprilie când totul abia înverzește acest loc este și mai interesant.
Trecând la noul Logan, mie chiar îmi place designul. Este o evoluție cu siguranță și chiar o mașină frumoasă în comparație cu generațiile precedente. Adevărul este că eu am testat varianta de echipare Confort care are jante de 16 inci comandate opțional, barele de protecție și mânerele ușilor vopsite în culoarea caroseriei, dar și faruri cu LED-uri pe faza scurtă și lumini de zi.
Interiorul este și el gândit bine. Toate comenzile sunt amplasate laconic aici, holderul pentru telefon este de mare ajutor, numai că în cazul unui telefon mare ca şi cel pe care îl am eu și anume un Galaxy S21 Ultra, din cauza dimensiunilor acesta un pic te poate deranja.
Din mers noul Logan nu te va supăra cumva… Poate doar la pornire, din cauza sistemului de asistență la demarajul în rampă, care te ajută să pornești mai ușor. Trebuie să-l înțelegi cum lucrează și abia după îți va reuși să nu te superi pe mașină la fiecare pornire.
Și la final toată galeria de poze. Vă mulțumim că ați accesat acest test drive!