Asta înseamnă că accesul în curţile blocurilor e imposibil de pe bulevardul Dacia, fiind nevoie să se ocolească pe străzile adiacente, precum bd. Traian, Independenţei, Teilor, Hristo Botev, Decebal sau Zelinski. Totuşi, practica arată că foarte mulţi şoferi au început a folosi trecerile de pietoni de pe Dacia drept pasaj pentru a-şi face intrarea sau ieşirile în curţile de bloc.
Acum o lună, un prim asemenea caz filmat a revoltat opinia publică, mai ales că o fetiţă îşi lega şireturile când acea maşină traversase şi fusese acroşată de ea, iar poliţia s-a autosesizat şi a amendat şoferul atunci.
Acum, asemenea cazuri se întâmplă cu zecile, din păcate, iar maşinile trec printre pietoni, mai şi deteriorând infrastructura recent reparată a acestor trotuar, pe lângă pericolul la care sunt supuşi pietonii.
Din păcate, în acest caz e în primul rând vorba de decizia de a respecta sau încălca a fiecărui şofer. Da, lucrările durează prea mult şi căile de acces şi ocolire sunt anevoioase. Dar, totuşi, acolo sunt treceri de pietoni. Iar atunci când încălcările devin un fenomen, înseamnă că problema la bază a fost prost gândită şi mai înseamnă că e nevoie şi de bariere fizice, pentru a opri fenomenul.
Un locuitor din Chişinău a filmat ieri mai multe asemenea încălcări şi spune că i-a ocnvins pe muncitorii care fac reparaţia drumului să pună un bloc de beton, marcat cu bandă de atenţionare, pe trecerea de pietoni, pentru a contracara fenomenul, dar aceştia din urmă spun că şoferii mută şi aceste blocuri de beton. Vezi mai jos un scurt video filmat de locuitorul din Chişinău. Poţi include subtitre din comenzile player-ului, cu trauceri automatizate.
ştiri asemănătoare