De curând s-au făcut încercările statice şi dinamice ale construcţiei, folosindu-se un convoi de camioane grele, a câte 28 de tone fiecare.
Testul static de rezistenţă a sensului giratoriu susţinut de piloni a însemnat poziţionarea a 8 camioane, concentrate într-o parte a sensului giratoriu, fără echilibrare din partea opusă, testându-se astfel suprasolicitarea cu sarcină într-un singur punct al rondului.
Testul în mişcare a presupus ocuparea unei benzi cu camioane alăturare, care ar sta într-un scenariu de ambuteiaj, iar pe cea de-a doua banda s-a poziţionat câte un camion la fiecare 7 metri.
Pasajul de 374 metri lungime e calificat drept una din cele mai complexe lucrări de infrastructură din Bucureşti. Lucrările la acesta au trecut prin mai multe perioade de blocaje, fiind reluate în vara anului 2020. Vezi mai jos şi un video de la testul static de rezistenţă.
ştiri asemănătoare