Industria auto îngenuncheată: vezi lista producătorilor de mașini care și-au închis fabricile!

Acum 4 ani, 8 luni - 14 Aprilie 2020, autoexpert
Industria auto îngenuncheată: vezi lista producătorilor de mașini care și-au închis fabricile!
Pentru a nu contribui și mai mult la răspândirea virusului ”chinezesc”, mai multe companii producătoare de automobile au luat decizia de a suspenda temporar, activitatea unor fabrici.

Decizia este "susținută" și mai mult de lipsa de componente, majoritatea dintre care erau asigurate de furnizori din China și care după cum știți, a fost prima țară care să înfrunte epidemia cu noul virus COVID. Mai jos, veți afla și care sunt producătorii afectați de pandemia mondială și care și-au închis fabricile în această perioadă.

Lamborghini a oprit asamblarea mașinilor în Sant'Agata Bolognese. Și Ferrari a decis să suspende producția în Maranello și Modena.

Bentley a trimis în vacanța muncitorii fabricii din Crewe, Marea Britanie, încă din 20 martie. Deși era vorba de numai câteva săptămâni, termenul putea fi extins și pentru mai mult.

Bavarezii (BMW) au închis fabricile sale din Europa până la data de 19 aprilie curet. Deocamdată.

Același lucru au făcut și Rolls-Royce, suspendând producția de mașini la fabrica din Goodwood, Marea Britanie.

MINI, care aparține tot de BMW, la fel ca și Rolls-Royce, a anunțat că va închide trei fabrici din Marea Britanie!

Brembo, producător și furnizor de piese și sisteme de frânare, jucător important pe arena mondială a industriei auto, a anunțat că va închide fabricile sale italiene din din Stezzano, Curno, Mapello și Sellero până la finele lui aprilie.

FCA, Fiat Chrysler Automobiles a suspendat activitatea la filialele sale din Italia, Serbia și Polonia, iar fabricile din SUA au fost închise.

Ford a suspendat producția de vehicule și motoare, la principalele sale fabrici din Europa, inclusiv România. Măsura adoptată este anunțată în vigoare până cel puțin în data de 4 mai, iar angajații care pot să-și facă lucrul de acasă au fost "eliberați" încă din data de 16 martie.

Și General Motors a trimis câțiva angajați să lucreze de acasă, din aceeași dată, 16 martie, iar liniile sale de producție din America de Nord vor rămâne închise până cel puțin la mijlocul lui aprilie.

Data de 16 martie a fost imporantă crucială deasemenea pentru Groupe PSA (Peugeot și Citroen) care și-a închis toate fabricile din Europa.

Ford a suspendat producția de vehicule și motoare, la principalele sale fabrici din Europa, inclusiv România. Măsura adoptată este anunțată în vigoare până cel puțin în data de 4 mai, iar angajații care pot să-și facă lucrul de acasă au fost "eliberați" încă din data de 16 martie.

Și General Motors a trimis câțiva angajați să lucreze de acasă, din aceeași dată, 16 martie, iar liniile sale de producție din America de Nord vor rămâne închise până cel puțin la mijlocul lui aprilie.

Data de 16 martie a fost imporantă crucială deasemenea pentru Groupe PSA (Peugeot și Citroen) care și-a închis toate fabricile din Europa.

Japonezii de la Toyota Motor Manufacturing France (TMMF) au suspendat producția, la fel ca Toyota Motor Manufacturing din Marea Britanie și Polonia.

Volvo Cars a anunțat că uzina sa din Belgia este închisă, iar uzinele din Suedia și SUA vor fi închise până la mijlocul lui aprilie, cu posibilitatea de prelungire în funcție de situație.

Uzinele Volkswagen Group, din Germania, Slovacia, Spania și Portugalia, de rând cu fabricile de componente din Franța și Germania și-au încetat activitatea.

Între timp, unii producători au ales să își reconfigureze benzile de producție pentru a susține sistemele de sănătate publică și fabrică acum ventilatoare sau echipamente medicale: GM, Land Rover, Peugeot și Citroen, Tesla, etc.

După cum puteți vedea, situația este destul de gravă și asta este doar industria auto. Chiar dacă unele uzine sau fabrici de componente pot fi redeschise, totuși există alte piedici iar reînceperea activității în industria Auto din Europa, rămâne deocamdată incertă.

Support Ukraine