Chiar şi aşa, însă, cele două modele vor fi eliminate complet din gamă la finalul generaţiilor curente.
Pentru prima dată actualele Galaxy şi S-Max au ajuns pe linia de producţie în 2015, iar timp de aproape 6 ani de la debut Ford a continuat să ofere diverse actualizări şi îmbunătăţiri, împreună cu lansarea unei motorizări turbodiesel de 2.0 litri în 2018 şi un facelift estetic în 2019. Acum lista motorizărilor a fost revizuită din nou, iar în gamă şi-a făcut apariţia pentru prima dată o variantă hibridă.
Motorizarea hibridă este identică pentru Galaxy şi S-Max, având la bază un benzinar de 2.5 litri, cu 4 cilindri, acompaniat de un motor electric. Sistemul generează un total de 190 CP şi 200 Nm. Motorul electric este alimentat de la o baterie de 1.1 kWh situată în podeaua portbagajului, iar o asemenea configurare, potrivit americanilor, nu reduce din spaţiul util. Ford nu a oferit informaţii complete despre consumul indicat de noua motorizare, dar dacă e să convertim datele indicate în comunicat, obţinem o medie de 6.5 litri de benzină la 100 km parcurşi.
Motorizările hibride pot fi comandate începând cu nivelul de echipare Titanium, ce include jante de 17 ţoli şi elemente de iluminare LED pe exterior. În habitaclu s-a situat ecranul sistemului multimedia cu ecran de 8 inch, un instrumentar de bord digital cu o diagonală de 10.1 inch, sistem de climatizare cu două zone şi întreg setul de siguranţă activă şi asistenţă pentru şofer din ceea ce poate fi instalat pe cele două monovolume. Producţia noilor versiuni a demarat la uzina Ford din Spania, iar livrările vor începe din luna aprilie a acestui an.