Plângerile vor putea fi remise la adresa electronică taxi.petitie@sfs.md, după care informația transmisă pe această poștă va fi preluată de direcțiile responsabile pentru verificare.
Beneficiarii de servicii TAXI, vor avea dreptul de a nu achita călătoria în cazul în care nu le-a fost emis şi înmânat bonul de casă pe suport de hîrtie și/sau în formă electronică.
Acțiunile anunțate de SFS au drept scop conformarea voluntară și forțată a contribuabililor care desfășoară activitate de transport de pasageri în regim TAXI.
În scopul asigurării respectării normelor stabilite de legislație, angajații SFS vor întreprinde măsuri de identificare și sancționare a cazurilor de transport ilicit de pasageri, sau a cazurilor de angajare informală în câmpul muncii a persoanelor fizice – șoferi, fără respectarea normelor stabilite de Codul Muncii și legislația fiscală.
În acest scop, funcționarii fiscali, vor utiliza toate sursele de informații disponibile, inclusiv simularea comenzilor prin intermediul platformelor on-line. Informația obținută va fi verificată sub aspectele:
– verificarea prestatorului de serviciu de taxi dacă este sau nu înregistrat în modul corespunzător în calitate de antreprenor;
– deținerea calității de angajat, persoana fizică – șofer, la compania prestatoare de servicii taxi.
În acest context, Serviciul Fiscal de Stat, îndeamnă cetățenii, care beneficiind de servicii taxi, au observat careva abateri de ordin fiscal în activitatea operatorului, să nu ezite să prezinte informația respectivă pentru verificare. Pentru facilitarea procedurii de sesizare, SFS a stabilit adresă de cutie poștală separată: taxi.petitie@sfs.md
ştiri asemănătoare