Cei care vor cumpăra o maşină începând cu săptămâna viitoare ar putea plăti cu până la 70% mai mult pentru o maşină identică achiziţionată de exemplu săptămâna trecută

4 Septembrie 2018 - bizlaw

Cei care vor cumpăra o maşină începând cu săptămâna viitoare ar putea plăti cu până la 70% mai mult pentru o maşină identică achiziţionată de exemplu săptămâna trecută

UE introduce un nou test de emisii pentru maşini, iar costurile vor fi suportate de consumatori.

Odată cu introducerea de la 1 septembrie a unui nou test de emisii pentru autovehicule, consumul oficial de carburant şi datele privind emisiile vor fi mult mai apropiate de realitate.

Totul vine însă cu un preţ pentru consumatori, atât din punctul de vedere al costurilor suplimentare, cât şi al numărului mai redus de modele disponibile, scrie zf.ro.

Cei care vor cumpăra o maşină săptămâna viitoare sau mai târziu se vor confrunta cu costuri cu până la 70% mai mari decât cele suportate pentru o maşină identică achiziţionată de exemplu săptămâna trecută.

Autovehiculele sunt bineînţeles aceleaşi, dar ratingurile oficiale privind consumul de carburant şi impactul asupra mediului vor fi certificate de un nou standard, mai dur, WLTP. În plus, nivelul emisiilor toxice va fi verificat de testul Real Driving Emissions (RDE) realizat pe drumuri reale.

Faptul că noul standard WLTP este implementat atât de curând după scandalul emisiilor în care este implicat cel mai mare producător auto al Germaniei, VW, este în cea mai mare parte o coincidenţă. Însă scandalul a accelerat implementarea acestuia, iar opoziţia din partea industriei auto s-a evaporat rapid.

Potrivit oficialilor din industria auto, certificarea durează de două ori mai mult decât în trecut. În plus, volumul organizării back office a crescut foarte mult, iar costurile vor fi inevitabil trecute asupra clienţilor.

VW, de exemplu, a avertizat deja că procedurile de testare o vor costa "miliarde" în semestrul al doilea şi că se aşteaptă la vânzări semnificativ mai scăzute în acest context.

Pentru Daimler, certificarea modelelor a devenit de asemenea o provocare.

Grupul auto francez PSA pare să fie singurul producător auto important care respectă deadline-ul, susţinând că toate vehiculele sale sunt acum conforme cu protocoalele WLTP.

Odată cu implementarea noilor reglementări, Europa poate pretinde acum în mod credibil că dispune de cele mai dure reglementări cu privire la emisii din lume. Şi totuşi, standardul WLTP este adoptat în întregime doar de către Uniunea Europeană, Norvegia, Islanda, Elveţia, Lichenstein, Turcia şi Israel.

Alte ţări cum ar fi China adoptă elemente ale noilor reglementări, în mod special legate de motoarele diesel, iar SUA şi Brazilia merg pe propriul drum.

Noul standard WLTP nu va ajuta climatul foarte mult, acesta conferind doar o imagine a cât de poluante sunt cu adevărat maşinile noastre.

Stiri Tag-uri

accidentaccidenteAgenţia Servicii PubliceAlfa RomeoamenziANREANTAAudiAudi A8Audi E-TronAudi Q8audi r8Audi RS4AurusAutostradaAvtoVazBaltiBelarusbikebikesBMWBMW 3 SeriesBMW 5 SeriesBMW 7 seriesBMW i8BMW M2BMW M5BMW m8bmw x2BMW X4BMW X5BMW x6BotanicabrabusBrexitBucureștiBulgariacarburantiCarte VerdeCheryChinaChiril GaburiciChişinăuChryslerCitroenCNACodul ContraventionalComratcoronavirusCupracustom carDaciaDacia DusterDacia LoganDacia SanderoDatsunDetroit Auto Showdieseldrag racedrumdrumuldrumuriDubai Motor ShowDurleştielectricEUEuropeevFCAferrariFiatFISCFordFord FocusFord TransitFrankfurt Motor ShowfunnyGeelyGeneva Motor ShowGermaniaGiurgiuleștiGreat WallHondaHonda CivicHybridHyundaiHyundai Santa FeHyundai SonataIgor DodonIndiaInfinitiINPItalyJaguarJeepJeep WranglerjobskiaKia Sorentokia soulKia SportageKia StingerLA Auto ShowLadaLada NivaLamborghiniLand RoverLand Rover DefenderLand Rover DiscoveryLeușeniLexusMașiniMazdaMercedesMercedes AMGmicrobuzeminimităMitsubishiMoldovamotorcycleNissanNissan LeafoffroadOpelOpel CorsaOpel InsigniaOpel MokkaOrheiparcareParis Motor Showpermispermis de conducerePeugeotPeugeot 208peugeot 508pickuppolitiaPoliția de FrontierăPorschePorsche 911Porsche CayennePorsche MacanPorsche PanameraPorsche TaycanpreturiPrimăria ChişinăuRange RoverrecallRenaultRenault CapturRenault CLioRenault DusterRenault EspaceRenault KangooRenault MeganeRenault TalismanRolls-RoyceRomâniaRusiaRussiaSculeniSeatSeat LeonServiciul VamalSkodaSkoda KamiqSkoda KaroqSkoda KodiaqSkoda OctaviaSkoda Scalaskoda superbspy shotsSsangYongSsangYong RextonsubarusupercarsSUVSuzukiSuzuki JimnytaxătaxitechnologyTeslaTiraspolTokyo Motor ShowToyotaToyota AvalonToyota CamryToyota CorollaToyota HighlanderToyota Land CruiserToyota PriusToyota Yaristransport publictuningUberUcrainaUKUngheniUnited StatesUSAVamavanVolkswagenVolkswagen TiguanVolvoVWVW AtlasVW CaddyVW GolfVW TransporterаварииаварияАвстрияавторынокБельцыбензинБуюканыВеликобританиявзяткаводительские праваГерманияграницадорогадорогиДТПимпорт автоИталияКишиневКишинэуКомраткоронавирускоррупцияКППЛадамаршруткиМолдоваобщественный транспортотзывпаркингпарковкаперекрытияполицияПольшаПриднестровьепродажа авторемонт дорогРумынияРыбницастатистикаСтрашеныСШАтаксиТаможнятарифыТираспольтопливотранспортугонУкраинаУнгеныХынчештыценыштрафэлектроавтоЯссы
Adauga anunt nou