Cât de bine arată o Dacia Logan în care s-a investit 15,000 euro?

Acum 4 ani, 4 luni - 7 Iulie 2020, Piata Auto
Cât de bine arată o Dacia Logan în care s-a investit 15,000 euro?
Un tânăr entuziast din România şi-a prezentat bijuteria proprie, creată pe baza unei Dacia Logan de primă generaţie.

Andrei şi-a dorit o maşină personalizată încă de la 18 ani, când şi-a cumpărat o Dacia 1300, însă tatăl său s-a împotrivit intenţiei lui de a-i aplica un program de tuning, sugerând că acea maşină ar fi fost prea veche şi deloc sigură. Astfel, tatăl i-a oferi un Logan cadou, cu care tânărul şi-a realizat visul.

Reportajul special a fost postat de vlogger-ul Avrigeanu Mihai pe propriul lui canal de Youtube. Protagonistul istoriei a relatat că personalizarea Logan-ului l-a costat 15,000 euro. Cândva acesta a fost un Logan, produs în 2007, deci o versiune de până la facelift, cu motor aspirat natural de 1.4 litri. Maşina a fost într-o interpretare de bază, în care la interior îi lipsea chiar şi sistemul audio. Tatăl i-a cumpărat maşina asta în 2013, când avea parcurs de doar 38,000 kilometri, de la un vârstnic de 80 de ani.

Loganul de odinioară este de nerecunoscut acum. Tânărul nu doar l-a personalizat cu elemente exterioare şi interioare unice, dar a preluat şi anumite elemente de caroserie de pe versiunea facelift a aceleiaşi generaţii Logan, precum farurile, blocurile optice spate şi capacul portbagajului. Bara frontală a fost preluată de la Dacia Logan de generaţie nouă, care este trădată prin inciziile de aer originale şi proiectoarele de ceaţă incluse.

Programul de tuning este unul mai divers şi captivant, însă. Andrei i-a schimbat aripile laterale pe unele originale şi mai mari, iar jantele standard au fost înlocuite cu unele livrate de BBS, cu un diametru de 17 ţoli — doar acestea l-au costat 1,000 euro. Suspensia a fost şi ea modificată, iar aceasta este una dintre puţinele Dacia modificate, cu suspensie pneumatică cu gardă la sol reglabilă.

Pentru confortul personal, tânărul a echipat maşina cu comenzi electrice pentru geamuri, iar apoi au urmat o planşă de bord, tunel central şi panouri de portiere personalizate, care ascund şi un sistem audio de performanţă. Mai mult de atât, habitaclul a fost tapisat cu Alcantara şi suprafeţe din piele ce combină culorile de negru şi roşu, ca să urmeze nuanţa specială de roşu aplicată pe caroserie, ochită la Renault Clio.

Vă invităm să urmăriţi relatările detaliate ale proprietarului maşinii în materialul video de mai jos.

Support Ukraine