Astfel, marca a beneficiat de o siglă actualizată după mai multe decenii fără modificări. Noua siglă se va regăsi pe toate modelele noi BMW, nu doar cele electrice, iar pentru prima dată şi-a făcut loc pe conceptul BMW i4, care prefaţează viitorul coupe cu 4 uşi electric de serie.
Precum şi cei de la Volkswagen, care au ales să modifice sigla cu câteva luni mai devreme, bavarezii anunţă că noul logo al companiei reprezintă începutul unui ere în istoria companiei. Modificările aplicate siglei BMW sunt, însă, mai simţitoare — bavarezii au optat pentru un logo bidimensional şi pentru prima dată au renunţat la chenarul de culoare neagră, specific siglelor anterioare. Acum sigla combină doar nuanţele de alb şi albastru, iar fundalul este unul transparent. Amintim că logo-ul precedent a fost lansat pentru prima dată în 1997, iar noua siglă se va regăsi pe toate automobilele noi BMW, nu doar cele electrice.
După cum au relatat oficialii companiei, noul logo urmăreşte să atragă clienţi noi, care anterior nu au mai deţinut un BMW, dar şi marchează deschiderea brandului către o nouă percepţie de mobilitate şi plăcere din condus, făcând referire, probabil, la noua arhitectură a maşinilor bavareze, pe baza tehnologiilor electrice, care evident vor căpăta tot mai mult teren în gama BMW pe parcursul următorilor ani.