La ce să ne așteptăm practic? În primul rând, la faptul că actuala baterie va ieși din producție, nemaifiind oferită nici măcar pe lista de opțiuni. Apoi, la o autonomie crescută. Dacă în versiunea actuală, echipată cu baterie de 24,2 kWh, autonomia declarată de producător este de 130 – 190 km, în funcție de condițiile de rulare, noua variantă va beneficia de o autonomie declarată de aproximativ 300 km, deci probabil va atinge limita de 200 km în condiții reale de trafic.
Încărcătorul onboard se va păstra același, de 3,6 kWh. În plus, datorită folosirii tehnologiei cu celule li-ion de 37Ah, mă aștept că noua baterie să fie comprabilă ca greutate cu cea actuală, cu celule de 25 Ah. Iar cum motorul nu va fi modificat, putem preconiza un demaraj 0-60 km/h apropiat de actualul 4,2 secunde. Și garanția de 8 ani pentru baterie s-ar putea menține la varianta următoare.
Un alt fapt interesant este că noul model este așteptat în toamnă. Prețul nu a fost încă stabilit.