Volvo își desecretizează noul șir de modele compacte

Acum 7 ani, 11 luni - 22 Mai 2016
Volvo își desecretizează noul șir de modele compacte
Producătorul automobilelor de lux Volvo a prezentat două concepte, care demonstrează dezvoltarea fermă a companiei suedeze într-o direcție nouă. Lansarea lor marchează oficial începutul implementării globale a strategiei Volvo de creare a automobilelor compacte noi.
Noile modele conceptuale, lansate azi, seria 40, oferă o primă viziune asupra planurilor   Volvo de extindere a autoturismelor  premiale compacte pe o piață promițătoare.  Compania intenționează să ofere un șir întreg de modele, care vor îmbina designul îndrăzneț al caroseriei și interiorului cu  cele mai avansate tehnologii de conectare,   electrificare și dirijare autonomă din ramură.  
 
Noile concept-care vor fi primele modele, construite  pe arhitectura modulară compactă   Volvo (CMA).  Aceasta a fost elaborată expres  pentru autoturismele mici  și le permite designerilor și inginerilor   Volvo să înfăptuiască decizii îndrăznețe în procesul de proiectare a automobilelor.   
 
«Așa cum în orice familie fiecare dintre membrii ei este o personalitate,  fiecare automobil din șirul nostru de modele are propriile calități și caracteristici deosebite. Platforma  CMA ne-a permis să creăm  ceva deosebit, dotând noile noastre concept-care cu spirit tineresc.  Ele  sunt pline de energie și posedă stilul atrăgător al orășenilor veritabili    - iată de ce se evidențiază clar pe fondalul altor automobile.  Aceasta este caracteristica viitoarelor modele mici  Volvo», spune Thomas Ingenlath, vicepreședinte-senior în probleme de design   Volvo Car Group.
 
Strategia  Volvo de elaborare a modelelor compacte este un element important al procesului global de transformare a activității financiare și de producere  a Companiei. În prezent, producătorul suedez  pune în aplicare un plan ambițios de modernizare a brandului, conform căruia în următorii patru ani  Volvo va concura ferm cu brandurile premium   de pe piața globală.  
 
Noul șir de modele compacte Volvo va include  un electromobil, dar și  variante cu instalația hibridă Twin Engine plug-in, în corespundere totală cu strategia companiei de utilizare a tehnologiilor  de electrificare la toate modelele.    Volvo preconizează  sporirea vânzărilor electromobilelor până la 1 milion de exemplare către anul   2025.
 
«Folosind o abordare modulară la crearea arhitecturii vehiculului, la elaborarea  motorului și a transmisiei , am fost în măsură să depășim mai mulți  jucători de pe segmentul premium , - spune Peter Mertens, vicepreședinte-senior în domeniul cercetări și elaborări.  – Noua variantă, care utilizează motoare electrice cu  alimentare de la baterie,    deschide încă o pagină uimitoare în istoria  Volvo».
 
Plus la designul îndrăzneț al caroseriei și accesibilitatea motoarelor electrice, noile automobile  Volvo vor oferi un șir de tehnologii avansate de conectare, precum și cele mai avansate sisteme de securitate din lume, și un design admirabil, în stil scandinav,  al interiorului.  
 
«Noile modele ale seriei 40 au un potențial care ne va permite să obținem succese importante pe acest segment de piață  , - consideră Håkan Samuelsson, președinte și  director general al companiei.   - Arhitectura CMA presupune un program de creare a modelelor  electrice, care include și versiunile hibride   Twin Engine plug-in, și cele electrice în totalitate ». Conform planurilor companiei, a mai adăugat el,  prima noutate din seria 40 poate  ajunge în procesul de producere deja în a.2017 .
 
Volvo își anunță noua strategie globală de creare a modelelor compacte pe fondalul succeselor  obținute de companie   la vânzări și venituri chiar de la începutul anului curent. 
 
Compania a anunțat, că în primele trei luni vânzările au sporit cu   24% , comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, și au constituit    41,7 mlrd coroane suedeze.  Venitul operațional a fost de  3,1 mlrd coroane suedeze, iar venitul net din activitatea de bază  – 7,5%. Vânzările globale în primul trimestru al anului 2016 au crescut cu 11,9% – compania a comercializat 120 591 automobile. În viitorul apropiat   Volvo intenționează să atingă un nivel de vânzări de    800 000 automobile pe an. În a. 2015 au fost comercializate 503 000 automobile.
 
Informație suplimentară:
Volvo  și-a făcut publice planurile de creare a electromobilului în baza arhitecturii CMA după ce anterior și-a anunțat intenția  de a crea, în a.   2019, un vehicul electric în baza arhitecturii platformei scalabile   (SPA).
Crearea noului dispozitiv de forță  T5 Twin Engine cu utilizarea  unui motor de trei cilindri Volvo și a transmisiei  în 7 trepte cu ambreiaj dublu  și motor electric demonstrează, că    Volvo adaptează actualul său sistem de tracțiune  integrală    Twin Engine All-Wheel Drive  pentru modelele sale compacte,  și pune accent pe un sistem mai accesibil cu tracțiune/față.  
Support Ukraine