Camionul are o platformă pe acoperişul său, care poate ridica echipele mai aproape de liniile de troleibuz, atunci când acestea muncesc la ele. De obicei, echipa urcă pe platformă în cea mai coborâtă poziţie, apoi platforma urcă mai sus, iar la final platforma coboară şi muncitorii urcă deja la bord, în cabină.
De această dată, platforma a rămas într-o poziţie mai ridicată şi a agăţat o linie transversală, cu rol de susţinere a liniei propriu-zise de troleibuz.
Linia s-a dovedit a fi atât de rezistentă, încât a susţinut greutatea camionului şi l-a făcut să-şi ridice puntea faţă în aer, rămânând suspendat în asemenea mod.
Camionul a rămas mai mult timp într-o asemenea poziţie, întrucât simpla rulare în marşarier şi forţare a liniei risca să producă o lovitură prea dură a zonei cabinei de sol şi să deterioreze ireversibil camionul vechi.
Din fericire, Regia Transport Electric din Chişinău are un camion DAF mai nou cu rol specializat de remorcher şi cu braţ de ridicare a vehiculelor grele.
ştiri asemănătoare