Impactul cu pilonul a avut loc în zona uşii şoferului, iar urmările lăsate pe maşină certifică faptul că impactul a avut loc cu viteză mare, cu mult peste cea testată de obicei în exerciţiile celor de la Euro NCAP. Şoferul a fost rănit, martorii şi apoi şi salvatorii IGSU menţionând despre o fractură deschisă la picior, dar a supravieţuit impactului.
Serviciul 112 a fost solicitat la ora 22:38. Şoferul a avut nevoie de ajutorul salvatorilor pentru a fi scos din maşină. Şi ceilalţi doi tineri de la bord au avut nevoie de îngrijiri medicale, toţi trei fiind transportaţi de ambulanţe la spital.
Maşina a fost afectată până la nivelul de daună totală, iar repararea ei nu mai e raţională şi nici sigură. Maxim la poate spera proprietarul e să folosească motorul superb de sub capotă pentru a-l vine ulterior ca un component integru sau sub formă de piese de schimb.
BMW M3 e o maşină genială în inginerie, dar, fiind un vehicul de performanţă, cu 510 CP la activ în varianta de dinainte de facelift, are şi regimuri sportive avansate, care setează sistemele de stabilizare a traiectoriei într-un regim mai permisiv pentru derapajele controlate în speranţa că cel care alege aceste regimuri are experienţa necesară de condus şi o face într-un context sigur al unui circuit sau în alte condiţii speciale ce-i permit aceste exerciţii în siguranţă.
Aici, însă, derapajul lateral al maşinii spre pilon a fost rezultatul unei idei neinspirate de a conduce această maşină superbă într-un mod impropriu pentru condiţiile meteo şi anturajul prin care acestea se deplasa.
ştiri asemănătoare