De la începutul lunii ianuarie, VW a reuşit să realizeze 2.50 milioane de automobile, ceea ce este cu 0.8% mai mult decât în aceeași perioadă a anului trecut. Vânzările Toyota, din contra, au scăzut cu 2.3%, până la 2.46 milioane de maşini.
Al treilea loc de cinste îl ocupă gigantul american General Motors, care a vândut 2.36 milioane de autovehicule, rezultat cu 2.5% mai mic decât în primele trei luni ale anului trecut.
VW a redevenit lider după vânzările fulminante pe piaţa chineză, acestea crescând cu 6.4%, dar şi a celor din ţările Europei Occidentale – 3.5% plus.
Trebuie să recunoaştem că rezultatele sunt bune, şi asta în ciuda faptului că scandalul emisiilor nu s-a încheiat şi nu a scos concernul din cea mai mare criză din istoria sa.
Citeşte continuarea articolului şi află motivele scăderii vânzărilor Toyota pe AutoBlog.MD