Renault Megane RS – primele informații reale!

7 Iulie 2016

Renault Megane RS – primele informații reale!

Renault Megane RS este unul dintre cele mai apreciate hot-hatch-uri de pe piață. Însă viitoarea generație promite să rupă norii, începând cu 2018.

Actualul vârf de gamă este capabil de performanțe impresionante, de aceea viitoarea generație va apela la punte spate direcțională și propulsor de peste 300 CP, pentru a-i face față.

Varianta actuală nu va mai primi îmbunătățiri care să-i permită să doboare recordul pe tur la Nordschleife. VW Golf Clubsport S – poți respira ușurat până în 2018!

Rivalitatea dintre hot-hatch-urile RS și Clubsport S, subliniată de boss-ul Renaultsport, naște o concluzie interesantă: viitorul Renault Megane RS va avea tracțiune față, nu integrală!

Din cauza deciziei oficialilor Renault de a produce familia Megane în doar două variante de caroserie (hatchback și break), viitorul RS nu va fi disponibil decât în varianta hatchback, dar se va deosebi de modelele mai puțin performante prin arcele proeminente, ce vor găzdui roți cu diametru mai mare. Sub capotă, RS va rămâne fidel conceptului 2 litri turbo, cu 4 cilindri, dar versiunea de bază va dezvolta peste 300 CP, cu minimum 25 CP peste actuala variantă. Propulsorul va fi cuplat la o transmisie manuală cu 6 trepte și, opțional, cu cea automată EDC, cu dublu ambreiaj, provenită de pe noul Clio RS.

Mai mult, divizia sport a francezilor ”își va băga mâinile” și în tehnica modelului GT, care va oferi, de asemenea, punte spate direcțională. Acest sistem de direcție integrală unic în segment, numit 4Control, virează roțile din spate în sens opus celor din față la viteze reduse, respectiv în aceeași direcție la peste 100 km/h. Beneficiile sunt un diametru de bracaj mic și o stabilitate remarcabilă în virajele luate la viteze mari.

În viitor, este probabilă implicarea diviziei Renaultsport și în dezvoltarea modelelor electrice dezvoltate de francezi!

Adauga anunt nou