Citroёn, cu experiența-i de peste 80 ani în domeniul creării și vehiculelor comerciale ușoare, oferă soluțiiadaptate pentru utilizare în cele mai diverse scopuri. Ergonomica bine gândită, caracterul universal , siguranța și simplitatea utilizării –iată caracteristicile de bază pentru Jumpy.
Noul Citroën Jumpy a fost elaborat cu ajutorul celor mai avansate know-how ale companiei Citroёn, prezente în toată gama automobilelorcomerciale ușoare Citroёn, prezente pe piață prin cele 4 modele diferite, care se completează reciproc – Nemo, Berlingo, noul Jumpy și Jumper. Grație noii platforme-modul EMP2 noul generație Jumpy se evidențiază prin configurația optimizată pentru un spor de șisecuritate.
Automobilul îmbină cea mai nouă generație de motoare și tehnologii pentru asistența șofatului, ceea ce îl face un ajutor ideal pentruprofesioniști. Predestinat uni cerc larg de profesioniști (sfera producerii, a construcțiilor, logistică, companii municipale și de deservire , et.), Jumpy oferă următoarele modificări: utilitare, kombi, cabină extinsă și cabină ci flatbet. El este accesibil în trei variante de lungime acaroseriei (XS – 4,60 m, M – 4,95 m, XL – 5,30 m), fiecare client își poate alege automobilul în funcție de necesitățile și sarcinile saleprofesionale.
– linii armonioase și un design modern. Exteriorul impresionant, care insuflă încredere; – configurația optim, adaptată oricăror necesitățipentru o funcționalitate , practicitate și ergonomică și mai mare. Platforma-modul EMP2 , care suportă încărcături utile de 1 400 kg,oferă un volum de 6,6 m3 la încărcare și permite tractarea a 2,5 tone;Noul Citroën Jumpy înseamnă:
– 3 variante de lungime a caroseriei: plus la cele 2 variante de 4,95 m (М) și 5,30 m (XL), prezente pe piață, este oferită o versiune totalnouă de 4,60 m (XS) , compactă și practică în același timp. La fel ca alte două versiuni – M și XL, versiunea XS oferă încărcătura utilăde 1 400 kg și locuri pentru 9 persoane în versiunea kombi ;
– la versiunile XS și M înălțime este de 1,90 m; asta înseamnă acces în parcări, care de cele mai multe ori este dificil pentruautomobilele acestui segment ; 2 –o modularitate fără precedent pentru acest segment se oferă scaunului pentru pasager, care se pliază în «podea plată» și paravanului mobil Moduwork, dotat cu o trapă montată. La deschiderea ei și plierea scaunului, în vehicul pot fiîncărcate obiecte cu lungimea de 4 m. În plus, măsuța pliantă și suportul pentru smartphone îl transformă într-un veritabil oficiu mobil ;
- tehnologiile de securitate, printre care: cruise -control adaptiv, sistem de limitare a vitezei citirea semnelor rutiere și recomandări ),sistem de semnalizare a scăderii atenției șoferului Attention Conducteur și sistemul de frânare automată Active Safety Brake;– confort pentru suflet și corp. Interiorul plăcut, așezarea înaltă,fără a crea incomodități, a scaunului pentru șofer și numeroase locuripentru păstrarea diverselor obiecte. Izolarea acustică bună face călătoria și mai plăcută ; – tehnologii ce simplifică viața, deoarecesistemul retrovizor Top Rear Vision pentru o vizibilitate mai bună la manevrare, display color head-up și navigarea Citroën Connect Navcu funcția 3D , dirijare sonoră și ecran tactil;– uși laterale glisante cu opțiunea«mâini libere». Ofertă exclusivă pentru segmentul dat, ele simplifică încărcarea/descărcarea în timp cemâinile sunt ocupate cu utilaje, cutii sau alte obiecte;
– nivelul de consum al combustibilului și de emanare CO2 pentru motoarele S & S 115 BlueHDi МКПП6: (5,1 l / 100 km și 133 gr CO2) - «Cel mai bun în clasă» pe acest segment. Cheltuielile de exploatare nu vor fi o surpriză neplăcută grație motoarelor diesel de 1, 6 l și 2 l de ultimă generație: 95 c.p. (210 Н·м) cu o cutie de viteze mecanică și 180 c.p. (400 Н·м) cu cutie automată ;
–numeroase posibilități de transformare a caroseriei pentru satisfacerea necesităților diverselor grupuri de utilizatori, spre exemplutransformarea în modificarea 4х4, proiectată și implementată de compania de tuning Automobiles Dangel.