Totodată, Peugeot 208 oferă și anumite detalii despre viitoarea generație Opel Corsa, care va prelua substratul tehnic de la fratele francez.
Se pare că designul conceput de modelele mai mari din gama Peugeot a fost preluat cu succes de cel mai compact model din gama francezilor. Noul 208 se încadrează perfect în gama actualizată a celor de la Peugeot, preluând formele caracteristice a blocurilor optice față și spate, dar și a calandrului. Pe lângă versiunea standard va fi disponibilă și versiunea GT Line, care va oferi o doză de sportivitate designului exterior, dar nu și substratului tehnic.
Peugeot 208 este cel de-al doilea model construit pe platforma modulară CMP în cadrul grupului PSA. Ulterior pe această platformă vor fi dezvoltate mai multe modele, inclusiv viitoarea generație Opel Corsa. Sub capota noului Peugeot 208 în variantele incipiente se adăpostește benzinarul aspirat natural 1.2 PureTech, cu 3 cilindri și 75 CP la activ. Același motor dar dotat cu turbocompresor este disponibil în alte două variante de putere, de 100 și, respectiv, 130 CP. Amatorii motorizărilor diesel vor alege varianta 1.5 BlueHDi cu 100 CP.
Platforma CMP, însă, permite înlocuirea motoarelor convenționale cu ardere internă cu un substrat tehnic 100% electric. Astfel, ulterior va debuta versiunea e-208, cu un motor electric situat pe puntea față, capabil de 136 CP și 260 Nm. Motorul este alimentat de la o baterie de 50 kWh, situată în podeaua mașinii. Bateria va asigura compacta cu o autonomie de până la 340 km conform ciclului WLTP.
Vânzările noii generații Peugeot 208 vor demara în toamna acestui an, iar versiunea electrică va fi disponibilă din start, împreună cu cele pe benzină și motorină.