Mai mult ca atât, modelul se califică pentru un grant guvernamental aplicat acestor vehicule, în valoarea de 2.500 lire. Iar în rezultat, companiile britanice pot cumpăra modelul cu o plată de doar 149 lire lunar printr-un program special al celor de al Dacia.
Tehnic vorbind, Dacia Spring Cargo e practic identică unui Spring obişnuit, având acelaşi motor de 65 CP şi aceeaşi baterie de 26,8 kWh. Autonomia mixtă în ciclu WLTP e de 225 km, iar cea pur urbană e promisă la 300 km.
Dacia face o mişcare neaşteptată şi lansează azi noul Spring Cargo în Marea Britanie, transformând efectiv renumitul său model electric într-un vehicul utilitar, destinat micilor transporturi şi devenind totodată cea mai ieftină utilitară electrică de pe această piaţă, la un preţ de sub 15 mii lire.
Mai mult ca atât, modelul se califică pentru un grant guvernamental aplicat acestor vehicule, în valoarea de 2.500 lire. Iar în rezultat, companiile britanice pot cumpăra modelul cu o plată de doar 149 lire lunar printr-un program special al celor de al Dacia.
Tehnic vorbind, Dacia Spring Cargo e practic identică unui Spring obişnuit, având acelaşi motor de 65 CP şi aceeaşi baterie de 26,8 kWh. Autonomia mixtă în ciclu WLTP e de 225 km, iar cea pur urbană e promisă la 300 km.
Fiind o utilitară, însă, bancheta spate a fost scoasă cu totul, iar geamurile portierelor spate au devenit negre mate. În rezultat, a fost creat un spaţiu de depozitare de 1.085 litri, unde pot fi puse tot soiul de cutii mai mare şi colete mai mici.
Sarcina utilă, însă, a rămas de doar 370 kg, ceea ce-i limitează un pic diapazonul unde poate fi aplicată, dar Spring Cargo rămâne oricum un model interesant pentru o mulţime de activităţi şi afaceri, care nu transportă neapărat cele mai grele lucruri.
Noul model utilitar vine echipat cu funcţie de fast charge, datorită căreia poate fi încărcat de la 20 la 80% în 45 minute, dar şi cu funcţie V2L şi priză de 240 volţi, pentru a oferi o sursă electrică oricând ar fi necesar.
Specificarea standard incluse şi un display multimedia de 10 ţoli cu conectivitate de smartphone, dar şi un sistem de aer condiţionat manual, senzori de parcare şi chiar o cameră de marşarier.
Asemenea vehicule au fost foarte populare în Marea Britanie mult timp, dar cumva în ultimul timp nu mai erau lansate modele similare, locul lor fiind luat de dubiţele mai pătrăţoase şi create cu funcţionalităţi sporite. Prin urmare, Dacia mizează pe reaprinderea atractivităţii acestor maşini în rândurile britanicilor. O mişcare interesantă a celor de la Dacia, deci.
ştiri asemănătoare