Auto Express a aflat că BMW și-a rezervat numele 825, 830, 835, 845, 850, 860 și M850. Pentru ce, oare? Ei bine, da, pentru viitoarea Serie 8. Indiferent cât de interesantă este știrea în sine, ea devine de-a dreptul entuziasmantă dacă este privită în lumina ultimelor zvonuri din industria auto.
Astfel, BMW Seria 6 va suferi schimbări de amploare, devenind un concurent redutabil pentru Mercedes AMG GT și Porsche 911. El lasă astfel descoperită zona coupe-urilor de lux ale bavarezilor. Aceștia trebuie să dezvolte un GT de lux care să concureze cuMercedes Clasa S Coupe. Iar acesta va fi Seria 8.
Un alt motiv pentru care Seria 6 va fi complet transformată este cifra scăzută de vânzări, posibil cauzată de personalitatea ambiguă de sportivă de lux a mașinii. Aceasta se va reinventa complet, devenind un coupe pur și dur, axat pe dinamică și nu pe lux. Și asta, probabil, cu ajutorul noii platforme dezvoltată de germani împreună cu Toyota. Viitoarea platformă va sta la baza modelelor Z4 și Supra, dar modularitatea sa o face ideală pentru modelele mai mari, precum viitoarea Serie 6.
Precedentul BMW Seria 8 a fost un fiasco total, încă de la lansarea din 1989. Un mare, mare păcat, pentru că modelul a avut un adevărat caracter de GT de top. Totuși, faptul că a fost echipat cu motoare gurmande și a apărut puțin înainte de declanșarea Războiului din Golf și, implicit, de criza petrolului, l-au condamnat, din start, la eșec. Să vedem dacă desenul final al viitoarei Serii 8 se va axa pe silueta suplă a precedentei generații, sau pe cea corpolentă a Seriei 6.